فروشگاه اینترنتی وبسایتی است که فروشنده محصولات یا خدماتی را که می خواهد ارائه دهد در آن نمایش می دهد ؛ و امکان مشاهد ویژگی ها ، مشاهده مشخصات و در نهایت توانایی خرید محصول را به مشتری می دهد ، مثلا الان اگر شما یک فروشگاه اینترنتی فروش موبایل داشته باشید ویژگی ها محصول خود ، رنگ هایی که موجود دارید و … بنویسید تا مشتری هنگام سفارش ، رنگ هایی که موجود است را مشاهده کند و از بین آنان یکی را انتخاب کند .

طراحی سایت فروشگاهی قیمت :

از مهم ترین سوالاتی که افرادی که به دنبال طراحی سایت فروشگاهی اند می پرسند میپرسند این است که قیمت یک سایت فروشگاهی چقدر است چرا قیمت طراحی دو سایت مشابه متفاوت چزا سرعت دو سایت باهم متفاوت است آیا ظاهر سایت بر روی قیمت سایت موثر است همه ی این سوالات را ما در مقاله عوامل تعیین کنند قیمت یک سایت توضیح داده ایم و بررسی کرده ایم که حتما پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید

 

مدل طراحی :

نکته بعدی که باید در طراحی سایت به آن دقت کرد سهولت در انتخاب فروشگاه اینترنتی شما می باشد ؛ یعنی با توجه به اینکه امروزه خیلی از کسب و کار ها و شاید هم صنفی های شما کسب و کار خود را اینترنتی کرده باشند ، باید برای اینکه بهتر دیده شوید از جایگاه بهتری بهره مند باشید در کنار همه اینها باید به مشتری که وارد سایت شما می شود حس اعتماد و امنیت در خرید القا شود تا راحت تر دست به خرید بزند

برخورد اول :

نکته بعدی که در تمام سایت ها مهم است اعم از فروشگاهی ، شرکتی و … برخورد اول است . اما برخورد اول چیست ؟ در روانشناسی به دیدار و برخورد اول دو چیز برخورد اولیه گویند ؛ مثال : افراد در برخورد اول با یکدیگر تصویری از همدیگر در ذهن خود می سازند هرچه در برخورد اول این تصویر بهتر باشد در برخورد بعدی حس بهتری داشته و مطمئن تر است برای همین است که افراد در جلسه اول خواستگاری یا در جلسات مهم کاری خود از لباس ها شیک و ظاهری آراسته بهره می برند چون اینها باعث می شود فرد احساس اعتماد و رضایت بهتری پیدا کند ، این مسئله برای سایت ها به خصوص سایت های فروشگاهی صادق است.
شاید به این نمونه ها برخورده باشید که وارد سایتی شدید که طراحی خوبی نداشت یا توضیحاتی و امکانات خوبی برای محصولاتش نداشت ، یا سایت خیلی مبهم و سر درگم هست و یا اینکه سرعت پایینی داشته  ؛ همه اینها باعث می شود طرحواره بدی در ذهن ما از برخورد اول با این سایت شکل بگیرد .
هرچه برخورد اول با سایت شما بهتر باشد امکان بازگشت دوباره مشتری بیشتر است ، مطمئنن اگر در برخورد اول مشتری با سایت مشتری احساس نارضایتی پیدا کند بسیار سخت امکان دارد آن مشتری دوباره برای خرید دیگری به سایت شما برگردد تازه می تواند عامل تخریبی برا سایت شما باشد ؛ هر چند که آن فرد یک شخص کوچک باشد اما جامعه ای اعم از خانواده دوستالن آشنایان و فامیل اطراف خود دارد که با بیان احساس نارضایتی خود از سایت شما باعث شود که آن افراد  هم به سایت شما مراجع نکنن ؛ پس حتما مراقب این قضیه باشید .

ویژگی های یک سایت فروشگاهی

1_ امکان دسته بندی :چک لیست

یکی از مهم ترین قسمت هایی یک سایت مطمئنن  دسته بندی آن است ؛ زیرا مخاطب در ابتدا که وارد سایت شما می شود ، با دیدن دسته بندی شما از کلیت سایت شما آگاه می شود و متوجه می شود که آیا آن چیزی که به دنبال آن است در سایت شما موجود است یا نه ، اما بعد از انکه متوجه کلیت سایت شما شد باید دسته بندی به نحوی باشد که مخاطب به راحتی به محصول یا خدمت مورد نظر خود برسد نه اینکه بین محصولات شما گم شود و از پیدا کردن محصول خود در سایت شما منصرف شود .

2_ امکان جستجوی سریع : 

ممکن است شما محصولات زیاد و متنوعی داشته باشید ، باید به این نکته توجه داشت که مشتری آنلاین کم حوصله است و دوست دارد به سرعت به آن چیزی که دنبالش است برسد ، اگر اینطور نباشد سایت شما را ترک می کند که برای سئو شما هم بسیار مضر است . پس بهتر است برای اینکه این اتفاق نیفتد یک جستجو گر سریع در اختیار مشتری قرار دهید .

3_ داشتن روش های مختف برای پرداخت :

برخی از مشتری ها تا کالا یا خدمات را دریافت نکنند دوست ندارند هزینه را پرداخت کنند پس بهتر است برای اینکه نظر آنها را برای خرید از سایت خود جلب کنید گزینه پرداخت در محل را قرار دهید . در کنار اینها نیز باید درگاه های پرداخت اینترنتی متنوعی قرار دهید که هم رضایت مشتری و هم اعتماد آنان را جلب کند .

4_ ارتباط آنلاین با مخاطب :

ارتباط آنلاین با مخاطب : در خرید های اینترنتی چون مشتریان محصولات را از نزدیک مشاهده نمی کنند ، احتمالا سوالاتی داشته باشند که دوست دارند به سرعت دریافت کنند ؛ داشتن سیستم چت آنلاین می تواند رضایت بیشتری برای مشتری شما جلب کند و احتمال خرید موفق را افزایش دهد.

5_ قابلیت اعمال کدتخفیف و کوپن :

گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید برای تبلیغ خود یا مناسبتی خاص یا برای مشتریان همیشگی تان یا … بر روی محصولات خود تخفیف بگذارید وجود همچین قسمتی برای یک سایت فروشگاهی بسیار لازم است ؛ اگر اطلاعات کافی درباره روش ها تبلیغاتی بر اساس تخفیفات و جسنواره ها ندارید میتوانید از مشاوران ما در شرکت امین رایان کمک بگیرید ؛ زیرا این قسمت مرکز رشد و جذب و تبلیغات سایت شما یاشد

6_ دارای چند گزینه برای حمل و نقل باشد :

داشتن چندین روش حمل و نقل بسیار مهم است زیرا برخی از مشتریان هزینه حمل و نقل اهمیت زیادی برایشان ندارد بنابراین ارسال با روش های گران قیمت تر هم آنها را راضی نگه می دارد بنابراین باید از این روش ها نیز استفاده کرد

ساخت فروشگاهی اینترنتیساخت فروشگاه اینترنتی

حال بعد از متوجه شدن برخی از مهم ترین نیاز های اولیه یک سایت فروشگاهی سوالی که پیش میاید این است که چه نوع فروشگاه اینترنتی داریم و به چه روش هایی می توان فروشگاه اینترنتی به وجود آورد و از طریق آن فروش داشت در ادامه می خواهیم به مهم ترین سوالاتی که افرادی که نیازمند طراحی سایت هستند ربرو می شویم

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان :

از مهم ترین و بیش ترین سوالاتی که ما هر روزه با آن برخورد داریم این است که آیا طراحی سایت رایگان وجود دارد آیا ساخت سایت فروشگاهی رایگان درست است اصلا وجود دارد جواب ما یه چیز است (( بله )) همه چیز امکان دارد و وجود دارد چرا که امروزه مشاهده می کنیم داخل فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی آموزش های متنوع زیادی برای طراحی سایت وجود دارد که شما می توانید با مشاهده کردن آنها و تمرین و تکرار سایت هایی قابل قبول طراحی و نیاز اولیه خود را در زمینه فروشگاه اینترنتی برطرف کنید

راه دیگری که برای طراحی سایت رایگان وجود دارد مراجعه به برخی سایت ها است که در آنجا می توانید با روش هایی ساده با کنار هم قرار دادن بخش های مختلف و به آسانی طراحی سایت را انجام دهید سایت هایی مثل وبزی و …

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

از سوالات دیگری که افرادی که به دنبال طراحی سایت فروشگاهی و ساخت وبسایت هستند بسیار مکرر از ما می پرسند این است طراحی یک سایت مشابه دیجی کالا چقدر است و ما می گوییم با خواندن کامل این مقاله و شناخت کامل از نیاز هایی که شما از یک فروشگاه اینترنتی دارید بهتر می توانید بگویید دنبال چه سایت فروشگاهی هستید و باتوجه به نیاز خود می توانید با تماس با پشتیبان های ما براوردی از قیمت برای سایت مورد نیاز خود بدست بیاورید

چگونه برای فروشگاه اینترنتی ما مشتری پیدا کنیم :

به بازاریابی در فضای مجازی و بستر اینترنت دیجیتال مارکتینگ می گویند ما در مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست به بررسی و توضیح مفهوم بازاریابی در اینترنت پرداختیم و گفتیم چگونه بتوانیم در این فضا تبلیغات خوب و موثر انجام دهیم و مشتری برای محصولات مان پیدا کنیم گفته ایم بستر اینترنت چه بخش هایی برای تبلیغات دارد در هر بخش چگونه باید تبلیغات کنیم که دیده بشویم در کدام بخش باید تمرکز بیشتر کنیم چگونه بدون اینکه پولی پرداخت کنیم در اینترنت تبلیغات کنیم همه و همه اینها را در این مقاله بررسی کرده ایم که پیشنهاد می کنیم با تحقیقات و شناخت بیشتر در رابطه با دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را پیشرفت داده و مشتری جذب کنید

امکانات فروشگاه اینترنتیامکانات فروشگاه اینترنتی

در انتها یک سایت فروشگاهی خوب بیش از 50 ویژگی دارد که می تواند هم بر روی قیمت هم بر روی کیفیت آن تاثیر گذار باشد و عوامل متعدد و راه های زیادی برای ساخت سایت فروشگاهی خوب وجود دارد اینها بخشی از توضیحات در رابطه با یک سایت فروشگاهی است برای کسب اطلاعات بیشتر ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با تماس با پشتیبان های ما سوالات خود را در این رابطه از ما بپرسید که پشتیبان های ما آماده پاسخگویی به شما هستند در پایان شرکت امین رایان با داشتن نمونه کار های قوی و بسیار زیاد ثابت کرده شرکتی معتبر و کار آزموده در زمینه طراحی سایت در اصفهان است و از تیمی متخصص کار آزموده تشکیل گردیده است
برای مشاهده کامل تعرفه ها طراحی سایت فروشگاهی  کلیک کنید .